Programkínálatunk
Könyvelők és vállalkozások számára biztosítunk felhasználóbarát, könnyen kezelhető online számlázóprogramot, kettős és egyszeres könyvvezetési programot, bérügyviteli rendszert, illetve vállalati, céges integrált rendszereket.
Programváltozataink egyik legnagyobb előnye, hogy minden esetben a megrendelői igényekhez alkalmazkodnak, tehát minden ügyfelünknek megvan a lehetősége, hogy személyre szabottan összeválogathassa az általa használni kívánt tudásokat, szolgáltatásokat, és csak azokat vásárolja meg, amikre szüksége van.
Mindegy, hogy cég vagy könyvelőiroda, kisebb vagy nagyobb létszámú vállalkozás támogatására keres programot, szoftvereink mindennapi, jól használható megoldást nyújtanak!
Számlázó programok
Számlázási rendszereink többféle változatban kényelmes, gyors és pontos számlázást tesznek lehetővé. Mindegyik rendszer megfelel a számlázás szigorú szabályainak, és természetesen online működnek. A számlázó szoftvereink a folyamatos NAV- kapcsolat mellett felhőben is biztosítják a sokrétű szolgáltatásaikat.
Az alábbiakban tájékozódhat szoftverünk leggyakrabban kért változatairól.
Válassza ki az Önnek megfelelőt! Kicsinek, nagynak egyaránt tudunk mindennap használható számlázó szoftvert kínálni. Természetesen ezekben az esetekben az ár is a méretekhez, igényekhez igazodik, valamint tartalmaz telefonos tanácsadást, szakmai konzultációt, és szükség esetén technikai segítséget.
Számlázó program
Általános számlázási rendszereink kényelmes, gyors és pontos számlázást tesznek lehetővé. Mindegyik rendszer megfelel a számlázás szigorú szabályainak, melyről nyilatkozatot bocsátunk ki. A szoftver része a NAV-hoz való folyamatos csatlakozás, illetve akár felhő alapon is biztosítani tudjuk a számlázót.
Sorozatszámlázó
Ideális választás olyan vállalkozás számára, akinek szolgáltatása valamilyen fix idődíjas konstrukcióban értékesíthető ügyfelei számára. (Pl. őrzés, védelem, távfelügyelet, könyvelés, stb.) Működésének lényege, hogy rendszeresen időközönként (havonta, negyedévente, stb.), állandó vevőkörnek, ismétlődően azonos tartalommal számláz szolgáltatásokat.
Megfelelő beállítását követően az előre megadott számlázási időpontban gombnyomásra legenerál akár több ezer számlát.
Készlet + Számlázó
Kereskedők számára készített, NAV online kapcsolatra alkalmas számlázó rendszer. A számla kiállításával egyidejűleg kezeli a vállalkozás készleteit is. Készít leltárt, kimutatja az árrést, árbevételt, áfát, vevősorrendet, módosító számlát, nyugtás értékesítésekről számviteli bizonylatot, stb. Gyűjtő számla készítésére is alkalmas! Kiegészíthető szállítólevél, rendelés, partnerhez kapcsolható árjegyzék opciókkal.
Számlázó + Bank+Házipénztár
Általános, NAV online kapcsolatra alkalmas számlázó rendszer, amely alkalmas az átutalással bankba, illetve készpénzzel a házipénztárba fizetett vevőtartozások kezelésére. Ezzel teljes pénzügyi folyószámla kimutatást vezet! Kényelmes, gyors és pontos számlázást tesz lehetővé. Megfelel a számlázás szigorú szabályainak a szoftver része a NAV-hoz való folyamatos csatlakozás, illetve akár felhő alapon is működik.
Készlet + Számlázó + Bank + Házipénztár
Kereskedők számára készített, NAV online kapcsolatra alkalmas számlázó rendszer. A számla kiállításával egyidejűleg kezeli a vállalkozás készleteit is, továbbá alkalmas az átutalással bankba, illetve készpénzzel a házipénztárba fizetett vevőtartozások kezelésére. Ezzel teljes pénzügyi folyószámla kimutatást vezet! Gyűjtő számla készítésére is alkalmas! Készít leltárt, kimutatja az árrést, árbevételt, áfát, vevősorrendet, módosító számlát, nyugtás értékesítésekről számviteli bizonylatot, stb. Kiegészíthető szállítólevél, rendelés, partnerhez kapcsolható árjegyzék opciókkal, továbbá felhő alapon is működik.
Webáruház Készlet + Számlázó rendszer
A Fehér Rendszerház Kft-vel közösen fejlesztett olyan rendszer, amelyben az online számlázó rendszer a készletprogrammal együtt a webáruházzal is össze van kötve. A teljes értékű kereskedelmi rendszer kezeli és szállítja az adatokat a webáruházi nyilvántartásnak, ezzel automatizált folyamattá tehető a webes vásárlást követő számlázás, vagy a rendelések követése, és a teljesen naprakész készletnyilvántartás. Igény esetén a webáruházi rendszert összeépítjük egy vállalati ERP rendszerrel, így korszerű ügyviteli rendszerhez juthat ügyfelünk.
Jövedéki rendszer
Jövedéki engedélyes kereskedők számára készített, NAV online kapcsolatra alkalmas jövedéki nyilvántartásokat vezető rendszer. A számla kiállításával egyidejűleg kezeli a vállalkozás jövedéki készleteit is. Elkészíti a jövedéki nyilvántartásokat, a jövedéki adatszolgáltatást, készít leltárt, kimutatja az árrést, árbevételt, áfát, vevősorrendet, módosító számlát, nyugtás értékesítésekről számviteli bizonylatot, stb. Gyűjtő számla készítésére is alkalmas! Kiegészíthető szállítólevél, rendelés, partnerhez kapcsolható árjegyzék opciókkal.
Könyvelői szoftverek
A Contorg Evolut Pénzügyi és Számviteli Rendszereket vállalati és könyvelőirodai partnereinknek ajánljuk. Ezeknek két fő változata van, az egycéges és a többcéges program. Az egycéges a vállalati felhasználók által választott programváltozat, a többcéges pedig a szolgáltató könyvelők használta rendszer.
A programok sokféle szolgáltatásra vannak felkészítve, ezekre nincs is szüksége mindenkinek, ezért a kedvezőbb árak biztosítása érdekében a fenti programváltozatokból is többféle, különböző árakon elérhető programcsomagokat kínálunk. Az egycéges változatokat két csoportra osztható módon használják, közös jellemzőjük az, hogy mindannyian Mikro- Kis- és Középvállalkozói (MKV) kategóriába sorolhatóak. Az egycéges változatból ennek megfelelően ajánljuk az Evolut MKV1 és az Evolut MKV2 csomagokat, a többcéges programváltozatokból pedig az Evolut ECO, illetve az Evolut PRO7 programcsomagokat.
Kettős könyvviteli rendszerek
A Contorg Evolut Pénzügyi és Számviteli Rendszereket vállalati és könyvelőirodai partnereinknek ajánljuk. Ezek egycéges vagy többcéges programok lehetnek. Az egycéges a vállalati felhasználók által választott programváltozat, a többcéges pedig a szolgáltató könyvelők használta rendszer. Evolut rendszerek előnye a működésükbe programozott könyvelői tudás, adó- és számviteli szabályalkalmazás, a könyvelő kényelmét jelentő nagyfokú automatizáltság, és a mindent átfogó integráltság.
A programok sokféle szolgáltatásra vannak felkészítve, ezekre nincs szüksége mindenkinek, ezért a kedvezőbb árak biztosítása érdekében a kettős könyvviteli programváltozatokból többféle, különböző árakon elérhető programcsomagokat kínálunk.
Könyvviteli rendszerekhez ajánlott programmodul
- Dokumentum-kezelő rendszer
Többcéges programváltozatok
- Evolut Eco kettős könyvviteli rendszer
- Evolut Pro7 kettős könyvviteli rendszer
Egycéges programváltozatok
- Evolut MKV1 kettős könyvviteli rendszer
- Evolut KMV2 kettős könyvviteli rendszer
Egyszeres könyvviteli rendszerek
Contorg Evolut Egyszeres Könyvvezetés programban az összes egyszeres könyvvezetői formát beépítettük. Ennek megfelelően található benne naplófőkönyvi könyvelés, pénztárkönyvi könyvelés, ezekből vállalkozói, és tisztán nonprofit szervezeti egyszeres könyvvezetési rendszer van beemelhető sémaként kialakítva. Mindegyik könyvvezetési formába beintegráltuk a számlázást, a vevő- és szállítói számlanyilvántartást, és a házipénztári funkciót. Létezik egycéges és többcéges változat ezekből.
Bérügyviteli szoftverek
Contorg Bérügyviteli Rendszer
A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett, több hasznos funkciót magában foglaló bér- és munkaügyi szoftver, amely lehet egycéges, vagy többcéges változat. Alkalmazása teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-elszámolások, TB- ellátások számfejtése, bevallások, főkönyvi- és pénzügyi feladások, vezetői adatszolgáltatások területén. A rendszerben többféle számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!
EVL Bér- és Munkaügyi rendszer
Ez a bérprogramunk két felhasználói kör számára készülnek: könyvelőirodai és vállalati felhasználók részére. A könyvelőirodai bérrendszer a Contorg EVL Bér- és Munkaügyi rendszer - kisebb létszámú (2-400 fő) cégek bér- és munkaügyi feladatainak ellátására alkalmas. TB- kifizetőhelyi ügyfeleink számára TB- modullal kiegészíthető, költséghelyekkel működő, rendszer.
Evolut Vállalati Integrált Rendszer
A Contorg Evolut For Vállalati Integrált Rendszer olyan komplex szoftver, amely egy vállalkozás gazdálkodásának pénzügyi- és számviteli feladatait különböző funkciókkal biztosítja, oly módon, hogy a vállalat eltérő munkahelyein megjelenő adatigényeket egy közös adatbázisból, egyezően szolgálja ki.
Az integráltság azt eredményezi, hogy az alapbizonylatokat (számlákat) csak egyszer kell a rendszer valamelyik pontján rögzíteni (akár digitális adatokból beolvasni), a továbbiakban ez az adat, a többi modulban a szükséges műveletek elvégzéséhez már rendelkezésre áll. Az integrált rendszer felhőben is működik, távoli telephely bekapcsolása nem jelent problémát!
Egy ilyen rendszer nagy előnye az egységes vállalatvezetési-, szervezési szemlélet, a tevékenység minden pontján érvényesülő szabályszerűség, az egyszeri adatfeldolgozás, és az ezt követő széles körű információszolgáltatás, egyszóval: a hatékonyság. A programmodulok a vállalat belső szervezeti felépítéstől függően állíthatók be.
Contorg Kft.
Hosszú évtizedek óta hivatásom a könyvelés. 1983 decemberében kezdtem meg önálló működésemet a könyvelői szolgáltatások területén, előtte vállalati főkönyvelő, illetve az akkori adóhivatal revizora voltam. Már akkoriban is sokan kerestek meg különböző adózási és pénzügyi kérdésekkel, én pedig örömmel segítettem, hiszen jól tudtam, hogy a nem szakmabeliek számára mindez komoly gondot jelent.
A legtöbbször a gazdálkodás és az adózás összehangolása jelentette számukra a nehézséget, a nagyobb vállalkozásoknál pedig a szabályszerűségek kialakítása a cégen belül. Ahogy szaporodtak a megkeresések és a kérdések, én pedig elkezdtem számítógéppel dolgozni, egyre inkább éreztem egy jó könyvelési program hiányát.
Cégek számára ajánljuk
Tárgyi eszköznyilvántartó rendszer
Az Evolut Befektetett Eszköznyilvántartó program önállóan is használható, azonban az Evolut Kettős könyvviteli rendszerbe beépített, azzal integráltan működő komplex szoftver. A számviteli törvény által meghatározott összes állományváltozás mozgását ismeri, az értékcsökkenést számviteli törvény, és adótörvény szerint megkülönböztetett módon alkalmazza, és a fejlesztési tartalékot is kezeli. A főkönyvvel együtt használva az eszközök állománymozgásai, értékcsökkenés elszámolása, stb. az analitikából bekerülnek a főkönyvbe. Ezzel a megoldással az analitika - főkönyv - mérleg egyezősége garantált. Amennyiben önálló programként használják, a listái segítségével lehet az adatokat a könyvelésben rögzíteni.
Gyártás
A gyártás funkció a készletgazdálkodási rendszerünk részét képezi, receptúra alapján gombnyomásra kiadja egy-egy termék gyártásának anyagszükségletét. Ügyel arra, hogy a tervezett gyártási mennyiség csak a rendelkezésre álló anyagszükséglet norma szerinti mennyiségéig kerüljön elkészítésre. A receptúrákból egy-egy termék esetén többféle is megadható, sőt szezonálisan is alkalmazhatóak. A saját termelésű kész- és félkész termékeket jól kezeli, olyan nyilvántartás készül, amely alkalmas a termék önköltség kalkulációjának elvégzésére. A funkció nem önállóan használható alkalmazás, hanem az Evolut Készlet+Számla, vagy ezek Webáruházas kiegészítésével kialakított változatainak kombinációjában használható.
Dokumentumkezelés, -feldolgozás
A digitalizált dokumentumkezelés- és feldolgozás kérdései az utóbbi években egyre gyakrabban jönnek elő. A könyvelés alapbizonylata az a számla, és a hozzá tartozó egyéb más dokumentum, melyeknek tartalma együttesen megfelel a számviteli nyilvántartásba vételhez (könyvelés), továbbá az általános forgalmi adó teljesítésének (áfabevallás) és jogos levonásba helyezésének bizonyításához, ami általában egy-egy gazdasági esemény teljes körű dokumentálását jelenti.
Jövedéki készlet + Online számlázó
Jövedéki engedélyes kereskedők számára készített, NAV online kapcsolatra alkalmas jövedéki nyilvántartásokat vezető rendszer. A jövedéki program szigorúan zárt rendszerben követi és kimutatja a jövedéki készletek beszerzését, értékesítését minden ide vonatkozó szempont szerint. Például a beszerzés kitől, mikor, milyen áron történt, illetve az értékesítés kinek, mikor, milyen számlán, hol és milyen áron bonyolódott. A számla kiállításával egyidejűleg kezeli a vállalkozás jövedéki készleteit is. Elkészíti a jövedéki nyilvántartásokat, a jövedéki adatszolgáltatást, készít leltárt, kimutatja az árrést, árbevételt, áfát, vevősorrendet, módosító számlát, nyugtás értékesítésekről számviteli bizonylatot, stb. Gyűjtő számla készítésére is alkalmas! Kiegészíthető szállítólevél, rendelés, partnerhez kapcsolható árjegyzék opciókkal.
Mivel nyújtunk többet, mint a konkurencia?
Jövedéki
rendszerrel
Deviza-alapú könyveléssel
Eltérő üzleti év könyvelésével
Elsődleges költséghely könyveléssel
KÉRJEN AJÁNLATOT!
KÉRJEN AJÁNLATOT!
Könyvelő programok rendkívül széles skáláját kínáljuk. Tekintse meg a teljes listát, és válassza ki, melyik nyerte el a tetszését, valamint ossza meg velünk egyedi elképzeléseit is. Fontos számunkra, hogy minél pontosabban felmérjük vállalkozása igényeit, hogy a lehető legjobb személyre szabott megoldást ajánlhassuk.